Politica de retur ale magazinului online www.annepopova.com(aici mentionat ca „SHOP”)
Pentru cea mai bună utilizare a SHOP, vă rugăm să citiți cu atenție Politica de Retur. Utilizarea (vizitarea sau achiziționarea de produse) a acestui SHOP implică acceptarea acestor Politica de Retur. Accesarea SHOP-ului și utilizarea funcționalului său implică acceptarea explicită sau implicită a tuturor Termenilor și Condițiilor din acest document de către utilizatori (denumiți în continuare „UTILIZATORI”, „VIZITATORI”, „Voi”).
CINE ESTE RESPONSABIL PENTRU PROCESARE DE DATE?
Detalii despre Comerciantul / Proprietarul Brand-ului SHOP-ului:
- ANAGEO TEXTIL SRL (în continuare, BRAND)
- mun. Chisinau, sec. Centru, str. Puskin A., 5B
- Tax ID: 1017600016064
- Email: sales@anapopova.com
- Phone: +373 79488188
- În continuare, MERCHANT este denumit „Noi”, „Noi”, ai noștri ”.
PROCEDURĂ DE RETUR SI RAMBURS
Procedura de returnare a produselor este supusă legislației în vigoare. Dacă din orice motiv, nu sunteți mulțumit de achiziția online, puteți returna articolele neutilizate în termen de 14 zile de la data primirii comenzii (pe seama și cheltuială proprie). Pentru a returna comanda și a obține rambursarea mărfurilor plătite din comandă, trebuie să trimiteți returul pe adresa MERCHANT / BRAND-ului (afișată pe prima pagină a acestui document)
Pentru a returna un produs, acesta trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat: etichetele trebuie să fie atașate de produse, să nu existe semne de purtare. Orice retur care nu îndeplinește aceste condiții va fi refuzat.
Dacă produsul pe care l-ați primit nu arată la fel ca cel comandat în SHOP, vă vom rambursa banii fără costuri suplimentare. Cu toate acestea, va trebui să dovediți că produsul pe care l-ați primit nu arată la fel ca cel comandat în SHOP, completând formularul de retur din Cabinetul personal și încărcând în procesul de completare a formularului de retur a unei imagini, ceea ce dovedește că produsul pe care l-ați primit nu arată la fel cu cel comandat pe SHOP.
Dacă produsul comandat are defecte de fabricație, puteți solicita rambursarea acestuia prin completarea formularului de retur în Cabinetul Personal (opțiune care nu este disponibilă pentru utilizatorii oaspeți), prin telefon sau e-mail. Produsul poate fi returnat numai dacă este în stare perfectă (inclusiv ambalajul și factura) și nu prezintă semne de uzură. Pachetul de retur trebuie să conțină produsul în starea inițială, etichetă și factură.
Orice cerere de retur primită va fi revizuită și soluționată în conformitate cu cerințele legale aplicabile, în funcție de tipologia produselor care fac obiectul acesteia.
Nu acceptăm produse care prezintă semne de uzură sau consum, produse personalizate în conformitate cu cerințele clientului, produse care prezintă modificări fizice, lovituri, zgârieturi, tăieturi, produse fără ambalaje originale sau ambalaje deteriorate. Pentru a respecta termenul de returnare, este suficient să trimiteți o notificare privind exercitarea dreptului de întoarcere înainte de expirarea perioadei de returnare.
Dacă solicitarea de retur este confirmată de noi, vă vom rambursa suma produselor care fac obiectul cererii de retur pe care am primit-o de la dvs., cu excepția costurilor de livrare în cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii înapoi a mărfii. Vom efectua această rambursare folosind metoda de plată aleasă de Dumneavoastră dintre cele enumerate în formularul de retur în Cabinetul Personalului dvs. sau prin aceeași metodă de plată, folosită de dvs. pentru a plăti comanda, în cazul în care această metodă de plată ne este disponibilă și acceptată de către Furnizorul nostru de servicii de plată. Dacă ați finalizat comanda ca utilizator invitat, serviciul nostru de asistență vă va informa despre metodele de rambursare disponibile.
Costurile de returnare a produsului (produselor) acoperite de cererea de returnare vor fi suportate în întregime de dvs., cu excepția cazurilor în care va fi dovedit că produsele nu arată la fel ca cele comandate în SHOP sau au defecte de fabricație.
PROCEDURA DE ANULARE A COMENZII
Odată plasată, comanda nu poate fi modificată. Cu toate acestea, aveți dreptul să o anulați. Nu uitați, că în orice minut după plasarea comenzii, s-ar putea să fie deja în proces de expediere. Motiv pentru care, dacă ați decis să o anulați, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență prin contactele afișate pe pagina noastră de contacte sau în cadrul acestei politici, cât mai curând posibil.
NOTIFICARE DESPRE SCHIMBĂRILE ACESTUI REGULAMENT
Ne rezervăm dreptul de a nu informa utilizatorii cu privire la modificările aduse acestui regulament. Utilizatorii pot vizita SHOP-ul în orice moment și pot citi versiunea actualizată a prezentului regulament